Thursday, 1 November 2012

Brunez on Comicsy


One thing I forgot to mention in my last post is that I opened an account on Comicsy, a recently established website aimed at becoming a gathering place for the UK small press community, where each artist/zinester/writer/whatever can open an online shop to showcase his artworks among the others. Mine is


and for now there is only The real Sherlock Holmes (I promise, I'll do something new soon!), available at the same conditions I'm selling it on the online shop here in the blog - £2 including postage to the UK. But on Comicsy you have the advantage to buy it together with a lot of other very good stuff from great comic artists from all around the United Kingdom (and not only, I suppose)... or else you can just buy comics on Comicsy from somebody else and not mine, as you prefer :D

4 comments:

  1. Ormai sei un professionista. :D

    Ma sai che anche io pensavo di riaprire il blog ma "farlo a fumetti"? Un disegno ogni post, così, senza impegno... e vedere come va. Un po' come fai tu ogni tanto, come quando nello scorso intervento hai pubblicato una vignetta in occasione della guerra tra sessi all'università. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. direi che questa è proprio una buona idea! ti dirò che almeno per me che non mi veniva più da scrivere ricominciare coi disegni è stata una buona mossa, con esito molto positivo

      Delete
    2. Tanto più che oggi ho riesumato un vecchio scanner impolverato... segno del destino? Nel caso aspetto opinioni e consigli da te che già pubblichi disegni! Però mi sa che tu usi la tavoletta grafica...

      Delete
    3. guarda io credo nel destino solo quando mi fa comodo, e questo potrebbe essere uno di quei casi... per cui direi sì, vai alla grande! :)

      comunque non uso la tavoletta grafica per disegnare, l'ho provata ma è un modo di disegnare diverso e per il momento preferisco matina, china, carta e scanner. però uso la tavoletta per colorare, e per questa cosa è estremamente utile

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...